2011. október 30., vasárnap

Mikrohullámú ételek -B&W Szakácskönyvek - Jelenlegi ára: 200 Ft

Eladó a képen látható puha könyvboritású Mikrohullámú ételek cimű szakácskönyv
talán csak olvastam vagy kerestem benne recepteket de nem használtam, a felső boritón egy kisebb és egy nagyobb szamárfül nyomát látom illetve mintha sokat lett volna nyitogatva a boritó nem tükör sima, több szakácskönyvvel együtt tároltam állitva(pont ahogy a háttérképen is látszik, némelyik picit eldölt és megnyomódhat ebből adódóan a puha könyv alja) igy picit sérült a puha boritó alja, belül hibátlan bár most látom, hogy 4-5 lap felső pereme picit be van szakadva. Mindezeket azért irtam le, hogy ennek tudatában licitálj, szerintem ha otthonra veszed akkor az élvezeti értékéből semmit nem veszit, ha a boritóját szeretnéd csodálni akkor tegyél le róla, összességében szerintem ennyi pénzt megér hisz a 120 oldal igazából hibátlannak mondható a receptek nem pecsétesek, nem szakadtak és nem hiányosak.
köszönöm, hogy benéztél!
van egy másik mikrós könyvem is feltéve lehet, hogy az (is) felkelti az érdeklődésed, kukkants be!



Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2011-11-07 12:28
. Mikrohullámú ételek -B&W Szakácskönyvek - Jelenlegi ára: 200 Ft

Fontos